Vele nieuwe avonturen! Many new adventures! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu Vele nieuwe avonturen! Many new adventures! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu

Vele nieuwe avonturen! Many new adventures!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 September 2017 | Nederland, Wageningen

Hallo allemaal!

Intussen ben ik al weer een tijdje terug in het land, heerlijk aan het genieten van m´n eigen huis én aan het werk. Sinds 1 september weer aan het werk in Wageningen met een mooie nieuwe uitdaging. Hoewel het allemaal weer een beetje wennen is na 5 maanden reizen, vergaat het me prima! Leuk om verhalen met jullie te delen en daarmee een soort van reflecteren op mijn prachtige avontuur in India, Nepal én Portugal. En, binnenkort kan ik ook Nieuw-Zeeland toevoegen aan mijn lijstje van bezochte landen :-). Begin aankomend jaar is er een wereldcongres fokkerij en genetica van landbouwhuisdieren in Auckland, en daar mag ik niet ontbreken. En als we er dan toch zijn... :-D.

Zo langzaamaan begint er schot te komen in het verwerken van al het digitale materiaal (foto en film) dat ik heb meegenomen van mijn reizen in India en Nepal. Een fotoboek is in de maak, en een aantal filmpjes is afgerond. Twee filmpjes heb ik al op de website gezet, eentje over Rishikesh en satsang met Mooji en eentje over Nepal. Geniet er van!

Tot ziens!
Veel liefs,
Anouk.



Hi all!

In the meanwhile I have been back in the country fors ome time, enjoying my own house and back at work again. From September 1st I am employed in Wageningen again, working on a beautiful new challenge. Although it all needs a bit of getting used to again after 5 months of travelling, I would say I am doing fine! Great to share my adventures with you and with that kind of reflecting on my interesting adventure in India, Nepal and Portugal. And, soon I can add New-Zealand to my list of countries I have visited :-). At the beginning of next year there will be the world conference on breeding and genetics of farm animal in Auckland, which is a must be for all working in this area. And as long as were are there anyways (nice to do some holiday too)… :-D.

Steadily I am working on all the digital material (pictures and movies) I brought from my travels in India and Nepal. Busy with making a photobook, and a number of movies has been finished. I have added two movies on the website, one about Rishikesh and satsang with Mooji and one about Nepal. Enjoy!

See yah!
With lots of love,
Anouk.




  • 17 September 2017 - 14:11

    Rita:

    Geweldig Anouk. Heb er van genoten! Wat me raakte is om te zien dat je hart hier helemaal in ligt.❤️ ❤️❤️ Liefs Rita

  • 17 September 2017 - 19:18

    Dorien:

    Wat mooiiii Anouk! Geen heimwee bij het maken van de filmpjes ;-) Deze prachtige ervaring en belevenis pakken ze je nooit meer af.
    Succes met je baan en straks op naar Nieuw-Zeeland!
    Liefs Dorien.

  • 22 September 2017 - 13:24

    Anouk:

    Dank je wel Rita en Dorien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Welkom!

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 17498

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 17 Januari 2019

Marokko here we come!

07 Februari 2018 - 11 Maart 2018

Nieuw-Zeeland

23 Februari 2017 - 28 Juli 2017

Wat een avontuur!

01 Januari 2020 - 30 November -0001

'Ik Vertrek'!

Landen bezocht: