Welkom! Welcome! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu Welkom! Welcome! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu

Welkom! Welcome!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 December 2016 | Nederland, Wageningen

Hallo allemaal!
Via deze website zal ik mijn ervaringen in India met jullie delen. Voor diegene die nog niet op de hoogte zijn, in 2017 zal ik 5 maanden op vakantie gaan! Naar verwachting zal ik deze tijd voornamelijk in India doorbrengen.

Via foto’s, filmpjes en reisverslagen wil ik mijn reis met jullie delen. Maar, uiteindelijk kan ik nu natuurlijk niet inschatten hoeveel en hoe vaak ik dingetjes op deze website ga plaatsen. De ervaringen die ik op doe, daar gaat het om!

Van een aantal van jullie heb ik email adressen toegevoegd, zodat jullie automatisch op de hoogte worden gebracht wanneer ik iets plaats op deze website. Mocht je dit niet willen, dat kun je je volgens mij afmelden, en anders laat het me even weten. Daarnaast koppel ik deze website ook met Facebook.

Voor nu wens ik jullie een goede jaarwisseling en al het goeds voor 2017 toe! Dat het een prachtig jaar mag worden. Ik kijk er in ieder geval naar uit :-D.

Groetjes en een knuffel!
Anouk.



Dear all!
I will share my experiences in India with you through this website. For those of you that don’t know yet, I’ll travel for 5 months in 2017! I expect to spend this time mostly in India.

Through pictures, movies and text I’ll make you part of my trip. But, for now of course I cannot estimate how much and how often I will post things on this website. The experience I have myself, that is what counts!

From some of you I have added email addresses, so you will get an automatic message when I post something. If you don’t want this, I think you can unsubscribe, or otherwise, just let me know. I will also link the website with Facebook.

For now I wish you all happy New year and all the best for 2017! I am looking forward :-D.

Take care and with a big hug!
Anouk.

  • 30 December 2016 - 16:01

    Birgit Heijink :

    Wow! Gaaf!
    Veel plezier ...en ja, ik vind het leuk om je te volgen.

  • 30 December 2016 - 16:14

    Ineke:

    Ik wil je graag volgen! Ik wens je een fantastische periode toe! Ennn...natuurlijk een waaier vior mij meenemen..

  • 30 December 2016 - 17:10

    Dorien:

    Hai Anouk. Wat een mooi avontuur, had het inderdaad nog niet gehoord. Wens je een geweldige tijd !!! En ik vind het leuk om je te volgen.

  • 30 December 2016 - 20:28

    Ina Peppelman:

    Hoi Anouk,Fijne jaarwisseling, en wens je een fantastische reis toe....Ina

  • 07 Januari 2017 - 20:16

    Anouk Schurink:

    Bedankt allemaal voor jullie reacties!! Leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Welkom!

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 790
Totaal aantal bezoekers 17542

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 17 Januari 2019

Marokko here we come!

07 Februari 2018 - 11 Maart 2018

Nieuw-Zeeland

23 Februari 2017 - 28 Juli 2017

Wat een avontuur!

01 Januari 2020 - 30 November -0001

'Ik Vertrek'!

Landen bezocht: