Two more videos of my India adventures! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu Two more videos of my India adventures! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anouk Schurink - WaarBenJij.nu

Two more videos of my India adventures!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Februari 2018 | Nederland, Wageningen

Een derde en vierde video van mijn India avonturen. Nog één te gaan... Helaas niet gelukt om die ook nog voor mijn reis naar Nieuw-Zeeland af te ronden. Een ander keertje dan!

A third and fourth video of my India adventures. One more to go... Unfortunately I did not manage to finish that video before my trip to India. Some other time!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Welkom!

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 17551

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 17 Januari 2019

Marokko here we come!

07 Februari 2018 - 11 Maart 2018

Nieuw-Zeeland

23 Februari 2017 - 28 Juli 2017

Wat een avontuur!

01 Januari 2020 - 30 November -0001

'Ik Vertrek'!

Landen bezocht: